مشاوره و اجرا قفسه انباری در لواسان

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..


برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت قفسه‌های انبار می‌توانید با تیم کارشناسی و مهندسی صنایع عدل در ارتباط باشید و مشاوره رایگان برای تجهیز و قفسه بندی انبار خود دریافت کنید.انبارها به دلیل محدود بودن فضا نیاز به قفسه بندی دارد تا بتوان بهترین بهره وری را از فضای موجود انجام داد. در

قفسه اقتصادی و ارزان همراه با نصب سریع و آسان سیستم قفسه بندی مشبک فلزی انبار (قفسه بندی پیچ و مهره ای) از تنوع بالایی برخوردار بوده و قابلیت انطباق پذیری مناسبی جهت ذخیره سازی انواع کالاهای کوچک و نیمه حجیم دارد. سیستم قفسه مشبک متداولترین و مناسبترین نوع قفسه بندی جهت نگهداری اقلام و […]

مجموعه رادان صنعت شرق می کوشد قفسه های انبار را با کیفیت بالا و از بهترین مواد اولیه تهیه نماید تا قدرت تحمل بار آن ها افزایش یابد. از این رو صاحبان انبارهای صنعتی می توانند اطمینان داشته باشند؛ قفسه های انبارشان بسیار مقاوم هستند و تا وزن اعلام شده از سوی متخصصان رادان صنعت، توانایی تحمل بار را دارند. نکته دیگری که باید بیان کنیم قیمت قفسه انبار ساخت این شرکت است. که بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر