مشاوره و اجرا قفسه انباری در ملارد

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..

پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور میتوان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشگر ده سید الشهدا اشاره نمود . ملاردیها تاکنون بیش از شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند که سندی از ولایت مداری و انقلابی گری مردم این شهر است.


قفسه بندی دینامیک سیستمی است. که از ریل ها یا غلتک های شیبدار برای لغزاندن پالت ها یا جعبه ها به سمت محل چیدن است.فاده می کند. قفسه‌های دینامیک که به عنوان قفسه‌بندی جریان گرانشی نیز شناخته می‌شوند، شامل سیستم‌های پس بک، سیستم‌های شاتل پالت و سیستم‌های زنده پالت می‌شوند. قفسه بندی دینامیک برای است.فاده از فضای موجود، انعطاف پذیر و ایده آل است. و آن را به سرمایه گذاری مقرون به صرفه برای صاحبان انبار تبدیل می کند.

اجرای قفسه فلزی در انبار نه تنها ظرفیت بارگذاری در فضا را اضافه می کند، بلکه تمامی اصول ایمنی و حفاظتی که سیستم انبار نیاز دارد را نیز فراهم می کند. قفسه های صنعتی که معمولا از نوع فلزی هستند، میزان آسیب پذیری انبار را به طرز چشمگیری کاهش می دهند. به دلیل اینکه فرآیند تولید این نوع قفسه ها از فولاد و آهن است.، مقاومت و تحمل بالایی در برابر فشار بارهای سنگین دارند.

در سیستم قفسه صنعتی اجناس با وزن و حجم بالا بارگزاری میشود.در این نوع قفسه بندی نسبت به نوع کالا ، نوع قفسه بندی نیز تغییر میکند. در این خصوص قبل از هرگونه سفارش حتما باید با کارشناسان شرکت مشورت و محل به طور دقیق اندازه گیری و مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین سازه مورد نیاز آن شرکت معرفی و نصب گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر