مشاوره و اجرا قفسه انباری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


منظور از قفسه بندی انبار خوب این است. که شما برای ایجاد یک انبار اصولی و است.اندارد، نیاز به این دارید تا آشنایی اولیه با محصولات قفسه بندی داشته باشید. چرا که واژه قفسه بندی با موضوع انبار عجین شده است. و لازمه این آشنایی، مطالعه مطلب زیر در مورد جزئیات انواع قفسه بندی انبار، قفسه صنعتی و قفسه فلزی است..

قفسه بندی دینامیک سیستمی است. که از ریل ها یا غلتک های شیبدار برای لغزاندن پالت ها یا جعبه ها به سمت محل چیدن است.فاده می کند. قفسه‌های دینامیک که به عنوان قفسه‌بندی جریان گرانشی نیز شناخته می‌شوند، شامل سیستم‌های پس بک، سیستم‌های شاتل پالت و سیستم‌های زنده پالت می‌شوند. قفسه بندی دینامیک برای است.فاده از فضای موجود، انعطاف پذیر و ایده آل است. و آن را به سرمایه گذاری مقرون به صرفه برای صاحبان انبار تبدیل می کند.

 ممکن است. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره را سفارش داده باشید و مونتاژ آن را آسان تر کرده باشید. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره می تواند تا پوند را تحمل کند. ترکیب قفسه بندی تک پرچ و دو پرچ دارای یک تیر متقاطع است. که توسط دو یا چهار پرچ محکم می شود. پرچ تکی می تواند پوند را تحمل کند، اما پرچ دوتایی وزن را بیش از دو برابر می کند. به دلیل چهار پرچ و تیر متقاطع، پوند را تحمل می کند. گاهی اوقات داشتن محصولی با وزن سبک تر در فضای بزرگتر به وزن سنگین در یک قفسه ترجیح داده می شود - دلیل دیگری که چرا قفسه های فلزی همه کاره هستند - شما یک انتخاب دارید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر