فروش قفسه انباری در ورامین

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

در طول تاریخ، ورامین بزرگان زیادی را به خود دیده است. که با خدمات ارزنده‌ خود در دل تاریخ ماندگار شده‌اند. یکی از این افراد خاندان رضی‌الدین ابوسعد ورامینی هستند که برای رونق تشیع در این شهر زحمات زیادی کشیده‌اند؛ ازجمله زحمات این خاندان می‌توان به تلاش آن‌ها در تأسیس «بنیاد مسجد جامع و مسجد رضویه و فتحیه» اشاره کرد.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


نام دیگر این محصول، قفسه سوپرمارکتی یا قفسه هایپری نیز نام دارد، از متداول ترین و پرمصرف ترین محصولات است. که مناسب جهت فروشگاه های زنجیره ای , هایپرمارکتها و سوپر مارکت ها می باشد. این نوع قفسه بندی جهت بارگذاری اقلام سبک تا نیمه سنگین مناسب است. و در انواع دیواری، یک طرفه و دو طرفه خودایستا اجرا می گردد.

اصطلاحاً بالکن با پایه راک نیز گفته می شود، متشکل از زیربندی سیستم راک و سطح بالکن از کفپوش مسطح و یا پانل پله شیاردار است.، جهت است.فاده حداکثری از ارتفاع فضا، با امکان ایجاد بالکن و یا نیم‌طبقه در مکان های مختلف کاربرد دارد.

راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .



( فروش ) های دیگر