فروش قفسه انباری در پردیس

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


قفسه اقتصادی و ارزان همراه با نصب سریع و آسان سیستم قفسه بندی مشبک فلزی انبار (قفسه بندی پیچ و مهره ای) از تنوع بالایی برخوردار بوده و قابلیت انطباق پذیری مناسبی جهت ذخیره سازی انواع کالاهای کوچک و نیمه حجیم دارد. سیستم قفسه مشبک متداولترین و مناسبترین نوع قفسه بندی جهت نگهداری اقلام و […]

در واقع این سیستم قفسه بندی صنعتی، یک پالت راک مخصوص می باشد ک تحمل بسیار زیادی دارد و می تواند بارهای سقف و دیوار را تحمل کند. یکی از انواع انبارهای تمام اتوماتیک، انبار خود سوله است. که از طریق آن می توان هزینه ساخت سوله برای نگهداری کالا و موجودی را کاهش داد. همچنین با است.فاده از این انبار می توان از کل فضای ایجاد شده توسط قفسه های فلزی به عنوان انبار برای ذخیره سازی بهره برد.

راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .



( فروش ) های دیگر