مشاوره و اجرا قفسه انباری در پردیس

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


به این محصول، قفسه بندی بایگانی ریلی نیز گفته می شود توسط یک راهروی متحرک امکان است.فاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد، بیشترین موارد است.فاده این نوع قفسه بندی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و سایر فضاها است.. ایمنی و محفوظ بودن طبقات این سیستم باعث شده بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد.

مقدار بودجه‌ای که برای طراحی انبار در نظر گرفته شده عامل مهمی است.. هر چقدر بودجه لحاظ شده بیشتر باشد، قدرت انتخاب بیشتری برای انتخاب نوع قفسه فلزی خواهید داشت. تعیین قیمت قفسه ها بر اساس عواملی مانند ابعاد قفسه ها، تعداد طبقات، توان تحملی سیستم قفسه بندی، رنگ قطعات و نوع اتصالات قفسه بندی انجام می شود.

مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر