مشاوره و اجرا قفسه انباری در چهاردانگه

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


قفسه ایده آل جهت نگهداری بارهای حجیم و نیمه سنگین قفسه بندی پانل راک (راک کفپوش دار سنگین) با داشتن ویژگیهای خاص خود، یک راه حل بهینه جهت ذخیره سازی انواع کالاها و قطعات در ابعاد و اشکال گوناگون است.. قفسه پانل راک یکی از مناسبترین سیستمهای قفسه بندی جهت نگهداری کالاهایی حجیم و سنگین […]

روش جابه‌جایی کالاها در انبار، مشخص کننده نوع سیستم قفسه صنعتی است.. برای مثال اقلام پالت شده در انبار که توسط لیفتراک و سایر دستگاه ها بارگذاری می شوند به قفسه فلزی مختص خود(مانند پالت راک و درایوین)، و اقلام بسته بندی شده بارگذاری توسط نیروی انسانی، به قفسه فلزی دیگر (مثل مشبک و بالکی راک و یا لانگ اسپن) نیاز دارند.

قفسه‌ بندی اصولی و نصب است.اندارد قفسه‌ صنعتی عامل مهمی جهت ایمنی تجهیزات انبار و کارکنان است. که متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که از سوی مدیران انبار ها نادیده گرفته می شود. نصب غیر است.اندارد قفسه‌ فلزی، در درجه اول سلامت و امنیت کارکنان را به خطر می‌اندازد و در وحله بعدی خسارت‌های فراوان مالی را به‌دنبال خواهد داشت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر