مشاوره و اجرا قفسه بندی در تهران

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.


اجرای قفسه فلزی در انبار نه تنها ظرفیت بارگذاری در فضا را اضافه می کند، بلکه تمامی اصول ایمنی و حفاظتی که سیستم انبار نیاز دارد را نیز فراهم می کند. قفسه های صنعتی که معمولا از نوع فلزی هستند، میزان آسیب پذیری انبار را به طرز چشمگیری کاهش می دهند. به دلیل اینکه فرآیند تولید این نوع قفسه ها از فولاد و آهن است.، مقاومت و تحمل بالایی در برابر فشار بارهای سنگین دارند.

قفسه صنعتی از نوع قفسه فلزی، مزیت‌های بسیار دارد که به چند مورد آن می پردازیم. مزیت اصلی قفسه صنعتی نظم بخشیدن به کالاها و تجهیزات موجود است.. نگهداری کالاها و محصولات در فضایی بالاتر از سطح زمین، و در نتیجه حفظ آنها از رطوبت و پوسیدگی، بهترین بهره‌گیری از فضاهای کوچک، و با چیدمان درست وسایل و نظم دادن به آنها. مزیت دیگر‌ قفسه فلزی انبار، دسترسی آسان به همه اقلام موجود، دسته‌بندی کالاها و تجهیزات است.. و البته حفاظت از کالاهای شکننده و آسیب‌پذیر مانند ظروف شکستنی، ابزار الکترونیکی و موارد مشابه.

به این محصول، قفسه بندی بایگانی ریلی نیز گفته می شود توسط یک راهروی متحرک امکان است.فاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد، بیشترین موارد است.فاده این نوع قفسه بندی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و سایر فضاها است.. ایمنی و محفوظ بودن طبقات این سیستم باعث شده بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر