مشاوره و اجرا قفسه بندی در جنوب تهران

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.

از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.


تجهیزات بارگذاری و باربرداری دارای تمام وسایل و تجهیزاتی است. که برای جابجایی و حمل و نقل کالا به کار می رود. از این تجهیزات می توان برای قرار دادن/ برداشتن پالت ها یا محصولات بر/ از روی قفسه های فلزی، حمل بار کامل یا جزئی از پالت در مسافت های نسبتا کوتاه در محیط انبار و بارگیری و تخلیه کامیون ها در سفارشات سطح پایین است.فاده کرد. هر یک از این تجهیزات ظرفیت و وزن مخصوص به خود را دارند که با توجه به نوع انباری که در آن فعالیت می کنید می توانید تجهیزات مناسب را برای انبار خود انتخاب کنید.

آنچه عرض یا عمق قفسه بندی پالت راک را تعیین می نماید قاب است.. عرض یا عمق است.اندارد با توجه به ابعاد و اندازه های پالت و باکس پالت های مورد کاربرد و سانتیمتر می باشد. با این همه در مواردی که کالای مورد ذخیره سازی اندازه های بزرگتری داشته باشد (برای مثال در انبارهای خودروسازی) قطعات با عرض های ، ، ، ، ، و سانتیمتر طراحی شده و قابل ساخت می باشد. دهانه بازوهای راک نیز متناسب با نوع کالای مورد نظر در ابعاد و اندازه های مختلفی قابل پیاده سازی است. تا هنگام بارگذاری کالاها با مشکل مواجه نشویم. همچنین می توان فواصل عمودی طبقات را پس از نصب بازوها تغییر داده و به اندازه مورد نظر رساند.

در حالی که راه حل های ذخیره سازی است.اندارد به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند، آنها محدودیت هایی دارند. هنگامی که یک انبار به ظرفیت کامل خود فشار می آورد، قفسه بندی پویا ارزش افزوده ای را ارائه می دهد زیرا می توانید از فضا به طور موثرتری است.فاده کنید. قفسه دینامیک یک سیستم کم تعمیر و کارایی بالا است. که بهره وری را بهبود می بخشد، دسترسی را افزایش می دهد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر