فروش قفسه بندی در دماوند

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


رادان صنعت شرق با پشتکاری بیش از یک دهه پر افتخار در صنعت ایران و بعنوان برترین تولیدکننده انواع مختلف قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با داشتن کادری مجرب در بخش سیستم های قفسه بندی آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

قفسه های فلزی صنعتی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند، شما اگر در دوره های مختلف نیاز به تغییر ارتفاع طبقات، افزایش یا کاهش تعداد طبقات و حتی قفسه ها داشته باشید، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و پیچیدگی زیادی در رابطه با مونتاژ قفسه ها نخواهید داشت.

دسترسی همزمان به تمامی کالاها با قابلیت انطباق در هر فضایی قفسه بندی پالت راک با در اختیار داشتن طیف متنوعی از انواع ملحقات، یک سیستم بسیار عالی جهت نگهداری انواع بارهای پالتی محسوب می شود. قفسه پالت راک با قابلیتهای متنوعی که دارد یکی از کاربردی ترین و رایجترین سیستمهای قفسه بندی جهت ذخیره […]



( فروش ) های دیگر