فروش قفسه بندی در دیزین

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در حدود منطقه دره وارنگه رود، سرشار از پوشش سبز و گیاهان مختلف است.. در فصل‌های مختلف حیواناتی چون گزاز، خرس خاکستری و قهوه‌ای در وارنگه رود زندگی می‌کنند که متاسفانه در معرض شکار قرار دارند.

این مسیر از تهران و بدون ترافیک ساعت و نیم طی می‌شود. یک مسیر دیگر از تهران به دیزین، مسیر فشم در لشکرک است.. از اتوبان بابایی وارد جاده لشکرک شده و دوراهی قوشک را به سمت فشم بروید تا به دیزین برسید. محور شمشک به دیزین در اینجا قرار دارد و در فصل زمستان به علت سردی و برودت هوا بسته است.. همان طور که گفته شد مهم‌ترین مشخصه دیزین پیست اسکی آن می‌باشد که با وجود قدمت ‌ساله هنوز هم فدراسیون جهانی آن را تائید می‌کند. در تهران پیست‌های اسکی دیگری نیز وجود دارد اما هیچ یک به پای دیزین نمی‌رسند.

پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.


 ممکن است. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره را سفارش داده باشید و مونتاژ آن را آسان تر کرده باشید. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره می تواند تا پوند را تحمل کند. ترکیب قفسه بندی تک پرچ و دو پرچ دارای یک تیر متقاطع است. که توسط دو یا چهار پرچ محکم می شود. پرچ تکی می تواند پوند را تحمل کند، اما پرچ دوتایی وزن را بیش از دو برابر می کند. به دلیل چهار پرچ و تیر متقاطع، پوند را تحمل می کند. گاهی اوقات داشتن محصولی با وزن سبک تر در فضای بزرگتر به وزن سنگین در یک قفسه ترجیح داده می شود - دلیل دیگری که چرا قفسه های فلزی همه کاره هستند - شما یک انتخاب دارید.

شرکت AGT تولید کننده انواع ورقهای MDF در ابعاد و اندازه های مختلف و عموما بزرگتر از سایز است.اندارد می باشد. با توجه به حساسیتهای ورق MDF و به جهت جلوگیری از تغییر شکل محصول (دفرمگی)، قابلیت چیدمان این محصول بر روی یکدیگر تا تعداد و ارتفاع معینی وجود دارد و بیش از آن در […]

شرکت رادان صنعت شرق با تجربه بیش از یک دهه فعالیت مستمر در صنعت و همچنین تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی برای ارگان ها و سازمان های دولتی و غیره، سعی برآن دارد که رضایت کامل مشتریان و خریداران خود را داشته باشد و این موهم به حمدالله تا امروز محقق گشته است..جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.



( فروش ) های دیگر