مشاوره و اجرا قفسه بندی در دیزین

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در اسکی، بالا رفتن از سراشیبی بسیار خسته‌کننده است.؛ به همین دلیل بالابرهایی همچون تله اسکی بشقابی طراحی شده‌اند. بالابر‌های بشقابی اسکی‌بازان را به بالای پیست می‌کشانند. این تله اسکی دارای میله‌هایی است. که قسمت پایین آن‌ها سطوحی بشقابی شکل دارند و افراد به‌صورت تک نفره بر آن‌ها سوار می‌شوند. برای است.فاده از این بالابر باید اسکی به پا داشته باشید.

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..

پیست اسکی دیزین به‌مرور مجهز و به یک پیست اسکی بین‌المللی تبدیل شد؛ تا جایی که آن را با پیست‌های اسکی حرفه‌ای سراسر جهان مقایسه می‌کنند. امروزه چهار تله کابین، دو تله‌سیژ، تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی در دیزین وجود دارد. پیست اسکی با ظرفیت‌های بالفعل خود، در بسیاری از موارد رتبه نخستین را به خود اختصاص داده است..


قفسه بندی پالت راک در بخش های متعدد صنعت کاربرد دارد. این سیستم قفسه مناسب ذخیره سازی کالاها در انبارهای مواد، کالا و قطعات یدکی است.. از جمله دیگر کاربرد های قفسه بندی راک می توان به است.فاده آن در کارگاه ها، سالن های تولید و همچنین در سردخانه ها اشاره نمود. این روش قفسه بندی به دلیل فضای بهینه ای که در اختیار انبارداران قرار می دهد، در زمره قفسه های پرکاربرد قرار می گیرد. به همین دلیل صنایع مختلفی همچون صنایع خودروسازی، پتروشیمی، لوازم خانگی، خطوط حمل و نقل هوایی، کارخانه های مواد اولیه و نیم ساخته، معادن، کارگاه های تولیدی و ... از این روش قفسه بندی است.فاده می کنند.

شرکت رادان صنعت شرق ارائه دهنده انواع سیستم های قفسه بندی فروشگاهی و قفسه انبار در کشور می باشد. شما می توانید جهت سفارش و همچنین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان بخش فروش ما در شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق در تماس باشید تا همکاران ما پاسخگویی پرسش های شما باشند و سفارشات شما از محصولات تولیدی توسط ما از جمله قفسه، قفسه بندی، قفسه فروشگاهی و قفسه انبار را دریافت نمایند.

شرکت تولیدی رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار ، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی ، سعی برآن دارد که رضایت کامل مشتریان خود را داشته باشد و این امر سرلوحه فعالیت های این شرکت میباشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر