مشاوره و اجرا قفسه بندی در رودهن

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



برای رسیدن به رودهن می‌توانید اتوبوس‌های آزادراه تهران-پردیس را در پایانه دستواره، واقع در میدان نوبنیاد سوار شوید و به این شهر سفر کنید. همچنین می‌توانید در سه راه تهرانپارس، از مینی‌بوس‌هایی که به رودهن می‌روند، است.فاده کنید. دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن نیز می‌توانند از ایستگاه متروی فرهنگسرا، اتوبوس‌های تندرو را سوار شوند و مستقیم و بدون توقف به رودهن برسند.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.


از این سیستم قفسه بندی صنعتی برای نمایش محصولات وکالا ها به مشتریان حاضر در مراکز فروش است.فاده می شود. این نوع قفسه بندی فلزی، عرصه را برای ارتباط مستقیم مشتری با محصولات موجود در قفسه فراهم می کند که این به نوبه خود موجب سهولت تصمیم گیری و افزایش رضایتمندی برای مشتریان خواهد شد.

بدلیل در اختیار داشتن مقدار فضا کم و کوچک که برای مرتب کردن محصولات باید وجود داشته باشد، قفسه بندی و انسجام دادن به اجسام و همچنین محصولات در انبارها بسیار مهم است.. در این بین انتخاب سیستم قفسه بندی که متناسب با مکان و اجسامی که قرار است. برروی آن قرار گیرد بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی، سعی برآن دارد که رضایت % مشتریان خود را داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر