مشاوره و اجرا قفسه بندی در شرق تهران

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


شرکت رادان صنعت شرق با تجربه بیش از یک دهه فعالیت مستمر در صنعت و همچنین تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی برای ارگان ها و سازمان های دولتی و غیره، سعی برآن دارد که رضایت کامل مشتریان و خریداران خود را داشته باشد و این موهم به حمدالله تا امروز محقق گشته است..جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

اصطلاحاً بالکن با پایه راک نیز گفته می شود، متشکل از زیربندی سیستم راک و سطح بالکن از کفپوش مسطح و یا پانل پله شیاردار است.، جهت است.فاده حداکثری از ارتفاع فضا، با امکان ایجاد بالکن و یا نیم‌طبقه در مکان های مختلف کاربرد دارد.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق، طراح، سازنده و ارائه دهنده انواع سیستم های قفسه انبار با بهترین کیفیت ساخت و همچنین مطابق با آخرین است.انداردهای روز اروپا می باشد و بعنوان برترین تولیدکننده سیستم های قفسه بندی در کشور، محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد. محصولات قفسه انبار شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق شامل موارد زیر می باشد:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر