مشاوره و اجرا قفسه بندی در شهر ری

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


از این سیستم قفسه بندی صنعتی برای نمایش محصولات وکالا ها به مشتریان حاضر در مراکز فروش است.فاده می شود. این نوع قفسه بندی فلزی، عرصه را برای ارتباط مستقیم مشتری با محصولات موجود در قفسه فراهم می کند که این به نوبه خود موجب سهولت تصمیم گیری و افزایش رضایتمندی برای مشتریان خواهد شد.

همچنین با توجه به افزایش چشمگیر فروشگاه ها و هایپرمارکت های کوچک و بزرگ در کشور، نیاز مبرمی به است.فاده از سیستم های قفسه فروشگاهی دیده می شود که در بخش دیگری از محصولات رادان صنعت شرق که مرتبط با این مدل قفسه ها می باشد، تولیدات و محصولات معرفی گردیده است..

انتخاب بهینه جهت نگهداری انواع بارهای حجیم و سبک قفسه ایزی راک (راک کفپوش دار سبک) با ویژگیهای خاص خود، راه حل مناسبی جهت نگهداری انواع کالاها و اقلام در انبار و محیطهای صنعتی است. که بوسیله نیروی انسانی جابجا می شوند. قفسه بندی ایزی راک یکی از سیستمهای به صرفه و اقتصادی جهت نگهداری […]



( مشاوره و اجرا ) های دیگر