مشاوره و اجرا قفسه بندی در شهر سنگ تهران

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


قفسه های پالت راک بنا بر نیاز مشتریان در اندازه ها و ابعاد متعددی قابل اجرا و پیاده سازی هستند. حداکثر ارتفاعی که با این روش می توان ایجاد نمود حدود متر و حدواقل ارتفاع آن متر می باشد. به همین دلیل قفسه پالت راک در انبارهای صنعتی و تولیدی کاربرد بالایی دارد.

امکان ایجاد بار واحد (Unit Load) جهت هر قطعه و کالایی انواع ظروف خصوصا پالتها، علاوه بر تسهیل در نگهداری و جابجایی کالا و قطعات، نقش مهمی جهت گذاشت و برداشت بار در داخل انواع سیستمهای قفسه بندی ایفا می نمایند. است.فاده از ظروف در تمامی انبارها اعم از اینکه قفسه بندی داشته باشند و […]

در واقع این سیستم قفسه بندی صنعتی، یک پالت راک مخصوص می باشد ک تحمل بسیار زیادی دارد و می تواند بارهای سقف و دیوار را تحمل کند. یکی از انواع انبارهای تمام اتوماتیک، انبار خود سوله است. که از طریق آن می توان هزینه ساخت سوله برای نگهداری کالا و موجودی را کاهش داد. همچنین با است.فاده از این انبار می توان از کل فضای ایجاد شده توسط قفسه های فلزی به عنوان انبار برای ذخیره سازی بهره برد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر