فروش قفسه بندی در شهرک صنعتی شمس آباد

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.


قفسه بندی پویا یکی از جدید ترین و به روز ترین نوع سیستم های قفسه بندی صنعتی می باشد که با است.فاده از فناوری های الکتریکال و مکانیکال توانسته در رسیدن به اهداف صنایع و سازمان ها نقش بسیار مهمی داشته باشد. قفسه‌بندی پویا مشابه قفسه‌بندی ثابت است. با این تفاوت که این نوع قفسه فلزی برای نگهداری وسایل بیشتر در فضای کم طراحی‌شده‌اند. در سیستم‌های قفسه‌بندی پویا، قفسه‌های فلزی بر روی سیستم‌های ریلی نصب و راهروهای ثابت را از بین می‌برند و با دسترسی بیشتر موجودی، حتی در صورت کم بودن فضا، بهره‌وری را افزایش می‌دهند.

استفاده از سیستم قفسه بندی مناسب و اصولی در انبار سبب بهبود کیفیت و راحت تر شدن فعالیت های کارخانه ای و تولیدی بخصوص در بخش انبارداری کارخانجات و ایجاد فضای بهینه از سطح زمین شده است. که این امر بخصوص در انبارهای کارخانجات، مراکز خرید و فروشگاه ها، با اشکال مختلف و در طراحی گوناگون ساخته می شود.

پروژه قفسه بندی سازمان میادین تهران که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.



( فروش ) های دیگر