مشاوره و اجرا قفسه بندی در شهرک صنعتی شمس آباد

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


در راه اندازی انواع انبار در سراسر جهان، پیاده سازی سیستم قفسه بندی انبار بهینه و مقاوم یکی از ارکان اصلی هر نوع انباری می باشد که این بخش مورد توجه مدیران نیز می باشد تا با صرف هزینه مناسب، بتوانند بهترین تجهیزات انبار مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اجرای قفسه فلزی در انبار نه تنها ظرفیت بارگذاری در فضا را اضافه می کند، بلکه تمامی اصول ایمنی و حفاظتی که سیستم انبار نیاز دارد را نیز فراهم می کند. قفسه های صنعتی که معمولا از نوع فلزی هستند، میزان آسیب پذیری انبار را به طرز چشمگیری کاهش می دهند. به دلیل اینکه فرآیند تولید این نوع قفسه ها از فولاد و آهن است.، مقاومت و تحمل بالایی در برابر فشار بارهای سنگین دارند.

شرکت سبز گلشن تیراژه جهت نگهداری ظروف مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی شامل انواع تیوپهای رنگ مو، اکسیدان، است.ون و غیره با برند آتوسا در نظر داشت فضای انبار خود را به مساحت متر مربع، تجهیز نماید. با توجه به ارتفاع مناسب انبار موجود و به منظور است.فاده حداکثری از فضای انبار، راه […]



( مشاوره و اجرا ) های دیگر