مشاوره و اجرا قفسه بندی در شهرک صنعتی قرچک

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


دیگر ویژگی مهم قفسه فلزی، نحوه چیدمان و بارگذاری چند منظوره در انبار است.. بدین صورت که کالاهای نگهداری شده مختلف در انبار را می توانید بر اساس پارامترهای مختلف و در همه جای قفسه ها سازماندهی نمایید. این عامل باعث می شود بهینه سازی فضای انبار به طور شگفت انگیزی انجام شده و میزان ذخیره سازی کالاهای انبار بیشتر شود.

پروژه قفسه بندی فروشگاه رضوی اصفهان که از نوع قفسه فروشگاهی میباشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی ، قفسه فروشگاهی ، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

این سازه برای است.فاده بهینه از ارتفاع سالن طراحی شده است. که امکان ساخت سالن های طبقاتی را به ما می دهد. اگر کمی در این نوع سازه دقت کنیم در می یابیم که این سیستم از لحاظ هزینه و زمان بسیار با صرفه تر از سازه های ساختمانی می باشند. یکی دیگر از ویژگی هایی که این نوع سازه ها دارند امکان جابجایی و کوتاه و بلند کردن آن ها می باشد. یکی از مهمترین سازه های فلزی پیش ساخته، نیم طبقه مزنین است.. درصورتی‌که از بودجه کافی برخوردار هستید و چیدمان انبار شما نیز این امکان را می‌دهد، نیم‌طبقه مزنین یک گزینه ذخیره‌سازی مؤثر و کم‌مصرف است.. اساساً، نیم‌طبقه مزنین دومین (سومین یا چهارمین) طبقه‌ای است. که در بالای طبقه اصلی انبار ساخته می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر