فروش قفسه بندی در شهرک صنعتی چهاردانگه

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق، طراح، سازنده و ارائه دهنده انواع سیستم های قفسه انبار با بهترین کیفیت ساخت و همچنین مطابق با آخرین است.انداردهای روز اروپا می باشد و بعنوان برترین تولیدکننده سیستم های قفسه بندی در کشور، محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد. محصولات قفسه انبار شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق شامل موارد زیر می باشد:

قفسه بندی پالت راک در بخش های متعدد صنعت کاربرد دارد. این سیستم قفسه مناسب ذخیره سازی کالاها در انبارهای مواد، کالا و قطعات یدکی است.. از جمله دیگر کاربرد های قفسه بندی راک می توان به است.فاده آن در کارگاه ها، سالن های تولید و همچنین در سردخانه ها اشاره نمود. این روش قفسه بندی به دلیل فضای بهینه ای که در اختیار انبارداران قرار می دهد، در زمره قفسه های پرکاربرد قرار می گیرد. به همین دلیل صنایع مختلفی همچون صنایع خودروسازی، پتروشیمی، لوازم خانگی، خطوط حمل و نقل هوایی، کارخانه های مواد اولیه و نیم ساخته، معادن، کارگاه های تولیدی و ... از این روش قفسه بندی است.فاده می کنند.

راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .



( فروش ) های دیگر