مشاوره و اجرا قفسه بندی در فیروزکوه

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..


قفسه یکطرفه کنار دیواری از انواع قفسه های فروشگاهی است. که در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ کاربرد دارد. این نوع قفسه بندی فروشگاهی به دلیل است.فاده بهینه از فضا جهت است.فاده برای قفسه بندی انبار و یا قفسه بندی فروشگاه بسیار مناسب است.. جهت اطلاعات بیشتر در مورد  

مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.

شما نیز می توانید به جمع مشتریان وفادار رادان صنعت شرق ملحق شوید و از محصولات و خدمات ویژه این شرکت تولیدی و صنعتی در زمینه سیستم های قفسه بندی بهره مند شوید. همکاران ما در واحد فروش شرکت آماده ارائه مشاوره رایگان و همچنین دریافت سفارش محصولات تولیدی شرکت از جمله



( مشاوره و اجرا ) های دیگر