فروش قفسه بندی در لواسان

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.

دیگر موارد نیز اثبات می‌نماید که شبهه‌ای در این که آسان به معنی برآینده و سرزننده‌است، وجود ندارد، مثلاً به همین معنی کلمه آسغ در لهجه بلوچی و آسین در لهجه است.رآبادی (گرگانی) که به معنی آمدن می‌باشند در این گویش‌ها وجود دارند و در لهجه بلوچی نیز آسان با کلمه روش (از ریشه روشن و روشنائی) ترکیب شده و به صورت "روش آسان" معنی برآمدن آفتاب و برخاستن خورشید گرفته‌است. در زبان ارمنی نیز کلمه اَسَن که از زبان‌های ایرانی (پهلوی) به عاریت گرفته شده به همین معنی موجود است.. همچنین است.اد

لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.


آیا تاکنون از خود پرسیده اید که چرا قفسه بندی فلزی اهمیت دارد؟ امروزه در عصر تکنولوژی، هر وسیله ای برای حل مسئله و مشکلی ساخته شده است.. مثلا برای برقراری ارتباط از راه دور، تلفن همراه؛ برای مسئله حمل و نقل و جابجایی، ماشین و سایر وسایل حمل و نقل و نیز برای مشکل کمبود فضا نیز سیستم های 

مجموعه رادان صنعت شرق می کوشد قفسه های انبار را با کیفیت بالا و از بهترین مواد اولیه تهیه نماید تا قدرت تحمل بار آن ها افزایش یابد. از این رو صاحبان انبارهای صنعتی می توانند اطمینان داشته باشند؛ قفسه های انبارشان بسیار مقاوم هستند و تا وزن اعلام شده از سوی متخصصان رادان صنعت، توانایی تحمل بار را دارند. نکته دیگری که باید بیان کنیم قیمت قفسه انبار ساخت این شرکت است. که بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

 چه به قفسه‌ صنعتی انبار یا قفسه‌بندی اداری برای تجارت خود نیاز داشته باشید، یا به قفسه‌های ذخیره‌سازی قابل اعتماد برای گاراژ، سوله یا کارگاه نیاز داشته باشید، میتوانید از طریق  مجموعه  پرشین راک برای انجام طراحی و تولید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.



( فروش ) های دیگر