مشاوره و اجرا قفسه بندی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با پشتوانه تجربه بیش از یک دهه در صنعت ایران زمین و بعنوان برترین تولیدکننده انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با داشتن کادری مجرب در بخش سیستم های قفسه بندی آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

قفسه صنعتی از نوع قفسه فلزی، مزیت‌های بسیار دارد که به چند مورد آن می پردازیم. مزیت اصلی قفسه صنعتی نظم بخشیدن به کالاها و تجهیزات موجود است.. نگهداری کالاها و محصولات در فضایی بالاتر از سطح زمین، و در نتیجه حفظ آنها از رطوبت و پوسیدگی، بهترین بهره‌گیری از فضاهای کوچک، و با چیدمان درست وسایل و نظم دادن به آنها. مزیت دیگر‌ قفسه فلزی انبار، دسترسی آسان به همه اقلام موجود، دسته‌بندی کالاها و تجهیزات است.. و البته حفاظت از کالاهای شکننده و آسیب‌پذیر مانند ظروف شکستنی، ابزار الکترونیکی و موارد مشابه.

همان طور که گفتیم قفسه بندی پالت راک به خوبی محیط انبار را تقسیم بندی نموده و فضایی بهینه جهت ذخیره سازی کالاها فراهم می آورد. ضمن اینکه طبقات در قفسه های راک اغلب توانایی تحمل بار بالایی دارند و می توان کالاهای سنگین وزرن و حجیم را به راحتی در آن ها قرار داد. این مزایا سبب شده قفسه بندی راک سنگین، سیستمی بهینه و مقرون به صرفه برای صاحبان کارخانه ها و کارگاه ها باشد. در واقع می توان گفت این روش قفسه بندی با توجه به فضایی فراهم آورده و قدرت تحمل بار، بسیار ارزان قیمت و نازل می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر