مشاوره و اجرا قفسه بندی در چهاردانگه

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با پشتوانه تجربه بیش از یک دهه در صنعت ایران زمین و بعنوان برترین تولیدکننده انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با داشتن کادری مجرب در بخش سیستم های قفسه بندی آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

پرکاربرد ترین نوع سیستم های قفسه بندی صنعتی، قفسه ثابت می باشد. همان‌طور که از نام قفسه‌های ثابت پیداست، این نوع قفسه های فلزی برای ماندن در یک مکان طراحی‌شده‌اند. در بیشتر موارد، منظور از نگهداری موجودی توسط قفسه‌بندی ثابت، نگهداری بارهای سنگین ،نیمه سنگین و سبک است.. این نوع 

در واقع این سیستم قفسه بندی صنعتی، یک پالت راک مخصوص می باشد ک تحمل بسیار زیادی دارد و می تواند بارهای سقف و دیوار را تحمل کند. یکی از انواع انبارهای تمام اتوماتیک، انبار خود سوله است. که از طریق آن می توان هزینه ساخت سوله برای نگهداری کالا و موجودی را کاهش داد. همچنین با است.فاده از این انبار می توان از کل فضای ایجاد شده توسط قفسه های فلزی به عنوان انبار برای ذخیره سازی بهره برد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر