فروش قفسه راک در اسلامشهر

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

تصور کنید چه می‌شد اگر سماجت، کنجکاوی و شم کارآگاهی «خانم مارپل» برآمده از ذهن درخشان «آگاتا کریستی» با یک توانایی فوق بشری که بوی ابرقهرمان‌ها را می‌دهد ترکیب شود؟! در سریال اپیزودیک «پوکر فیس» شخصیت چارلی با بازی ناتاشا لیون مصداق بارز چنین ترکیب جذا&#;

تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.

با توجه به تغییر روش های انبارداری و نیاز به افزایش سطح اتوماسیون و هوشمندسازی انبارها، شرکت دانش بنیان &#;کیا گیتی صنعت&#; با کمک متخصصان و دانش آموختگان نخبه کشور با هدف ارائه راه حل های نوین در صنعت لجستیک و انبارداری آغاز به کار کرد.

راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .



( فروش ) های دیگر