مشاوره و اجرا قفسه راک در بهارستان

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


قفسه راک سنگین برای انبار های بزرگ با اقلام سنگین که بارگیری توسط لیفتراک انجام میشود مورد است.فاده قرار میگیرد و قابلیت اجرا تا ارتفاع متر در چندین طبقه را دارد. این نوع قفسه بندی شامل قاب ، بازو ، پانل یا کفپوش می باشد که نسبت به وزن و حجم کالا نوع و متریال سازه تغییر میکند.

شرکت در جهت افزایش کیفیت رنگ محصولات تولیدی، اقدام به خرید خط رنگ مجهز و مدرن خود از شرکت واگنر آلمان نمود که علاوه بر بهبود کیفیت محصولات، ظرفیت تولید شرکت را به سه برابر افزایش داد. در این سال محصولات تولیدی &#;راک&#;، است.انداردهای لازم جهانی را جهت صادرات کسب نمود و پروژه های مختلفی در کشورهای عراق، عمان، قطر و امارات به انجام رسید که در تولید و نصب محصولات علاوه بر لحاظ نمودن تمامی است.انداردهای مورد نیاز، شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه نیز مدنظر قرار گرفت.

&#;شرکت راک&#; با فراهم نمودن زیرساختهای فنی و تخصصی، با تکیه بر دانش فنی نیروهای زبده و کارآمد خود، هم اکنون سهم عمده ای از بازار تجهیز و قفسه بندی انبارهای صنعتی، هایپرمارکتها و فروشگاههای زنجیره ای را در اختیار دارد و انتخاب اول بزرگان صنعت لجستیک و خرده فروشی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر