فروش قفسه راک در دماوند

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

کوه لار در همسایگی خاوری این دشت، بخشی از ارتفاعات البرز مرکزی است.. رشته شمالی پس از تشکیل گردنه کهو (سفیدآب) در شمال قریه گرمابدر از توابع رودبار قصران به دو رشته شمال غربی و جنوب شرقی منشعب می‌شود که بخش شمال غربی آن با تشکیل قلل تخت خرس و سه سنگ، در جهت غرب امتداد می‌یابد و قله عظیم دماوند را پدیدمی‌آورد. بخش جنوب شرقی آن نیز پس از امتداد در دشت لار، قلل معروف هفت‌سران را به وجود می‌آورد. بخش جنوبی این کوه‌ها که همان خط الرأس اصلی است.، در جنوب دشت لار امتداد دارد و پس از تشکیل قلل مهرچال، آتشکده، ریزان، سیاه چال و ماز در جهت شمال شرقی به کوه‌های خنسک و شادکوه متصل می‌شود.


قفسه راک سنگین برای انبار های بزرگ با اقلام سنگین که بارگیری توسط لیفتراک انجام میشود مورد است.فاده قرار میگیرد و قابلیت اجرا تا ارتفاع متر در چندین طبقه را دارد. این نوع قفسه بندی شامل قاب ، بازو ، پانل یا کفپوش می باشد که نسبت به وزن و حجم کالا نوع و متریال سازه تغییر میکند.

هدف اصلی شرکت راک صرفا فروش محصولات نیست، بلکه تمرکز اصلی شرکت، ارائه مجموعه کاملی از خدمات شامل: مشاوره، طراحی، تولید، اجرا و پشتیبانی دائمی از مشتریان خود بصورت ساعته در طول روز هفته است.. با است.فاده از محصولات و خدمات متنوع و گسترده راک، امکان نگهداری هر نوع محصول و کالایی در هر انبارو فروشگاهی در بهترین حالت ممکن فراهم می گردد.

با توجه به تغییر روش های انبارداری و نیاز به افزایش سطح اتوماسیون و هوشمندسازی انبارها، شرکت دانش بنیان &#;کیا گیتی صنعت&#; با کمک متخصصان و دانش آموختگان نخبه کشور با هدف ارائه راه حل های نوین در صنعت لجستیک و انبارداری آغاز به کار کرد.



( فروش ) های دیگر