فروش قفسه راک در دیزین

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



علی رشیدی فر : مسير لواسان تا چالوس معمولا باز نيست و بخش كمي از جاده آن وسط مسدود است. براي همين دقيقا بايد بدونيد كه كجاي مسير مدنظرتون هست و از كدوم طرف بايد بريد، معمولا براي عكاسي شب هم آسمان بسيار خوبي دارد ضمن اينكه در ارتفاع است.. دوستان كوهنورد هم كه هر آخر هفته مسير كلون بستك ترافيك و شلوغ است.. در طول مسير مراقب پيچ هاي شديد و دوستان ورزشكار كه در طول مسير دوچرخه سواري و پياده روي ميكنند باشيد. جايي فوق العاده براي ديدن غروب خورشيد. حتما حتما در تابستان هم لباس گرم براي عصر و شب براي خود به شكل جدي همراه داشته باشيد.

رستوران چمن دیزین در ارتفاع ,۵ متری و شمال پیست قرار دارد. موقعیت قرارگیری این رستوران به‌گونه‌ای است. که اغلب پیست‌های مجموعه را با آن شناسایی و آدرس‌دهی می‌کنند. این رستوران علاوه بر منوی غذا، منوی کافه نیز دارد. ورزشکاران و گردشگران پس از تفریح می‌توانند لذت نوشیدن قهوه‌ای گرم و تلخ را در فضای سرد دهکده تجربه کنند. این رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیر از ارتفاعات البرز و معماری خاص دایره‌ای شکل و شیشه‌ای خود شناخته می‌شود.

در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.


در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.

استفاده از انواع قفسه فروشگاهی در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها یک امر ضروری و غیر قابل انکار است.. قبل از خرید انواع قفسه فلزی ابتدا باید نوع است.فاده از آن را در نظر گرفت و سپس از مدل های مختلف قفسه فروشگاهی،قفسه مد نظر را انتخاب نمایید. قفسه فروشگاهی دو طرفه یکی از پرکاربرد ترین انواع شلف فروشگاهی است. که به دلیل ایجاد دو لاین مجزا ،فضایی دو طرفه برای چیدمان کالا را در دو طرف پشت و جلوی قفسه تامین می کند همین امر در یک هایپرمارکت می تواند بسیار پرطرفدار باشد چون حجم بالایی از کالا را در کمترین فضای مورد بازدید عموم قرار می دهد. این خود دو مزیت بزرگ قفسه فلزی فروشگاهی دو طرفه را به نمایش می گذارد یکی است.فاده بهینه از فضا و دیگری افزایش فروش کالا می باشد.

شرکت تک قفسه دارای کارشناسان ماهر و با تجربه ای است. که انواع خدمات را در زمینه خرید، اطلاع از قیمت قفسه فروشگاهی، نحوه ثبت سفارش و… به مشتریان ارائه می دهند. افراد و مشتریان هم می توانند برای سفارش قفسه های مورد نیاز خود، به سایت این شرکت مراجعه نموده و از قیمت محصولات مطلع شوند. همچنین می توانند بعد از مطلع شدن از قیمت آن ها، به صورت آنلاین محصولات را سفارش دهند.



( فروش ) های دیگر