مشاوره و اجرا قفسه راک در رودهن

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



روستاهای رودهن از بهترین جاهای دیدنی این شهر هستند. روستاهای سرسبز و ییلاقی در شمال رودهن قرار دارند و مانند لواسانات دارای امکانات رفاهی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند. در این روستاها می‌توانید طبیعت‌گردی کنید و حسابی از حال و هوای شهر فاصله بگیرید. جالب است. بدانید که روستاهای رودهن از جمله آردینه، وسکاره و روستای جورد قدمتی هزار ساله دارند. حمام و خانه‌های تاریخی این روستاها جاذبه‌های تاریخی رودهن به حساب می‌آیند. در این بخش از معرفی رودهن توصیه می‌کنیم، اگر قصد سفر به این شهر را دارید، خوب است. قدری از مرکز آن فاصله بگیرید و به روستاهای اطراف شهر که طبیعتی بکر و دلفریب دارند، سر بزنید. این روستاها به دلیل همسایگی با آمل مازندران، بسیار خوش آب‌و‌هوا و سرسبز هستند و بافت قدیمی آن‌ها کاملا حفظ شده است..

منطقه‌ی شمال رودهن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در آن پرورش یافته‌اند. دشت سیاه پالاس که بخشی از پارک ملی لار است. نیز بخشی از این طبیعت خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این دشت را با نام دشت لار نیز می‌شناسند. گردشگران بسیاری به خصوص از پایتخت آخر هفته‌ها به این دشت زیبا می‌آیند و در خانه‌های اجاره‌ای رودهن اقامت می‌کنند. به محض ورود به دشت سیاه پالاس اولین چیزی که می‌بینید گل‌های لاله و زنبق وحشی هستند که سرتاسر دشت را گرفته‌اند. در فصل بهار که این گل‌ها و سرسبزی‌ها تر و تازه‌ هستند، چوپان‌هایی از ورامین، پاکدشت، دماوند و بومهن را خواهید دید که گوسفندان خود را برای چرای به این مناطق آورده‌اند.

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.


در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.

قفسه راک سنگین برای انبار های بزرگ با اقلام سنگین که بارگیری توسط لیفتراک انجام میشود مورد است.فاده قرار میگیرد و قابلیت اجرا تا ارتفاع متر در چندین طبقه را دارد. این نوع قفسه بندی شامل قاب ، بازو ، پانل یا کفپوش می باشد که نسبت به وزن و حجم کالا نوع و متریال سازه تغییر میکند.

مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر