مشاوره و اجرا قفسه راک در شهر جدید اندیشه

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


با توجه به گسترش مراکز تجاری و به منظور رفع نیاز برندهای جدید، &#;راک&#; طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون فروشگاهی را تحت برند RTCO آغاز نمود. در همین سال شرکت موفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردید و  بعنوان واحد نمونه صنعتی است.ان تهران انتخاب شد.

&#;شرکت راک&#; با فراهم نمودن زیرساختهای فنی و تخصصی، با تکیه بر دانش فنی نیروهای زبده و کارآمد خود، هم اکنون سهم عمده ای از بازار تجهیز و قفسه بندی انبارهای صنعتی، هایپرمارکتها و فروشگاههای زنجیره ای را در اختیار دارد و انتخاب اول بزرگان صنعت لجستیک و خرده فروشی است..

قفسه راک سنگین برای انبار های بزرگ با اقلام سنگین که بارگیری توسط لیفتراک انجام میشود مورد است.فاده قرار میگیرد و قابلیت اجرا تا ارتفاع متر در چندین طبقه را دارد. این نوع قفسه بندی شامل قاب ، بازو ، پانل یا کفپوش می باشد که نسبت به وزن و حجم کالا نوع و متریال سازه تغییر میکند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر