فروش قفسه راک در شهر ری

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و


با توجه به تغییر روش های انبارداری و نیاز به افزایش سطح اتوماسیون و هوشمندسازی انبارها، شرکت دانش بنیان &#;کیا گیتی صنعت&#; با کمک متخصصان و دانش آموختگان نخبه کشور با هدف ارائه راه حل های نوین در صنعت لجستیک و انبارداری آغاز به کار کرد.

شرکت راک در مرداد ماه  سال با راه اندازی یک کارگاه کوچک نفره فعالیت خود را آغاز کرد. جناب آقای مهندس شاملو و یکی از دوستان قدیمی ایشان از بنیان گذاران اولیه شرکت راک بودند. اولین محصول تولیدی شرکت، قفسه مشبک بود که در ادامه با توجه به توانمندیهای روز افزون شرکت و افزایش دانش و تجربه صاحبان آن، تولید سایر محصولات نیز در دستور کار قرار گرفت.

مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.



( فروش ) های دیگر