فروش قفسه راک در شهرک صنعتی قرچک

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


شرکت راک در مرداد ماه  سال با راه اندازی یک کارگاه کوچک نفره فعالیت خود را آغاز کرد. جناب آقای مهندس شاملو و یکی از دوستان قدیمی ایشان از بنیان گذاران اولیه شرکت راک بودند. اولین محصول تولیدی شرکت، قفسه مشبک بود که در ادامه با توجه به توانمندیهای روز افزون شرکت و افزایش دانش و تجربه صاحبان آن، تولید سایر محصولات نیز در دستور کار قرار گرفت.

قفسه راک سبک یا ایزی راک برای فروشگاه ها و انبار ها مورد است.فاده قرار میگیرد. این نوع قفسه بندی جهت بارگزاری اقلام نیمه سنگین با حجم بالا قابل اجرا می باشد. تعداد طبقات ، طول ، عمق و ارتفاع سازه متناسب با فضا و کالاهای موجود در انبار یا فروشگاه طراحی و تولید میشود.

شرکت تک قفسه دارای کارشناسان ماهر و با تجربه ای است. که انواع خدمات را در زمینه خرید، اطلاع از قیمت قفسه فروشگاهی، نحوه ثبت سفارش و… به مشتریان ارائه می دهند. افراد و مشتریان هم می توانند برای سفارش قفسه های مورد نیاز خود، به سایت این شرکت مراجعه نموده و از قیمت محصولات مطلع شوند. همچنین می توانند بعد از مطلع شدن از قیمت آن ها، به صورت آنلاین محصولات را سفارش دهند.



( فروش ) های دیگر