مشاوره و اجرا قفسه راک در شهرک صنعتی قرچک

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


شرکت در جهت افزایش کیفیت رنگ محصولات تولیدی، اقدام به خرید خط رنگ مجهز و مدرن خود از شرکت واگنر آلمان نمود که علاوه بر بهبود کیفیت محصولات، ظرفیت تولید شرکت را به سه برابر افزایش داد. در این سال محصولات تولیدی &#;راک&#;، است.انداردهای لازم جهانی را جهت صادرات کسب نمود و پروژه های مختلفی در کشورهای عراق، عمان، قطر و امارات به انجام رسید که در تولید و نصب محصولات علاوه بر لحاظ نمودن تمامی است.انداردهای مورد نیاز، شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه نیز مدنظر قرار گرفت.

شرکت راک با همکاری شرکت کارفور (هایپراستار) و آموزشهای گوناگون توانست نیاز به محصولات جدید فروشگاهی را با بالاترین کیفیت ممکن و با در نظر داشتن است.انداردهای جهانی مرتفع نماید و رضایت مشتریان این صنعت را که همواره از کمبود تجهیزات است.اندارد و به روز رنج می بردند، جلب نماید.

مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر