مشاوره و اجرا قفسه راک در پیشوا

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


در جهت توسعه محصولات، تولید انواع میز صندوق های فروشگاهی آغاز گردید. اخذ نمایندگی موتورهای میز صندوق با برند معتبر Drum Motor  نقش عمده ای در بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت این محصولات در ایران داشت.در همین راستا کارخانه ای مجزا برای تولید این محصول راه اندازی گردید. در همین سال شرکت &#;راک&#; در راستای توسعه کسـب و کار و متمرکز سازی کارخانه های موجود، زمینی را در شهرک صنعتی پرند خریداری نمود. با بهره برداری از سایت مذکور، ظرفیت تولید محصولات شرکت به سه برابر افزایش می یابد.دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انتخاب شرکت بعنوان واحد نمونه صنعتی است.ان تهران از دیگر افتخاراتی بود که در این سال بدست آمد.

قفسه راک سنگین برای انبار های بزرگ با اقلام سنگین که بارگیری توسط لیفتراک انجام میشود مورد است.فاده قرار میگیرد و قابلیت اجرا تا ارتفاع متر در چندین طبقه را دارد. این نوع قفسه بندی شامل قاب ، بازو ، پانل یا کفپوش می باشد که نسبت به وزن و حجم کالا نوع و متریال سازه تغییر میکند.

قفسه راک سبک یا ایزی راک برای فروشگاه ها و انبار ها مورد است.فاده قرار میگیرد. این نوع قفسه بندی جهت بارگزاری اقلام نیمه سنگین با حجم بالا قابل اجرا می باشد. تعداد طبقات ، طول ، عمق و ارتفاع سازه متناسب با فضا و کالاهای موجود در انبار یا فروشگاه طراحی و تولید میشود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر