فروش قفسه راک در چهاردانگه

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..


مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.

قفسه راک سبک یا ایزی راک برای فروشگاه ها و انبار ها مورد است.فاده قرار میگیرد. این نوع قفسه بندی جهت بارگزاری اقلام نیمه سنگین با حجم بالا قابل اجرا می باشد. تعداد طبقات ، طول ، عمق و ارتفاع سازه متناسب با فضا و کالاهای موجود در انبار یا فروشگاه طراحی و تولید میشود.

با ورود فروشگاههای زنجیره ای بزرگ و مطرح به ایران همچون هایپراستار، است.انداردهای جدیدی در تجهیز فروشگاهها و سوپرمارکتها مطرح گردید که این امر مستلزم بکارگیری تجهیزات به روز و پیشرفته تری بود که توسط شرکت مدنظر قرار گرفت.



( فروش ) های دیگر