فروش قفسه راک سنگین در اسلامشهر

Heavy duty rock rack-1
Heavy duty rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.

در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.

شرکت تک قفسه دارای کارشناسان ماهر و با تجربه ای است. که انواع خدمات را در زمینه خرید، اطلاع از قیمت قفسه فروشگاهی، نحوه ثبت سفارش و… به مشتریان ارائه می دهند. افراد و مشتریان هم می توانند برای سفارش قفسه های مورد نیاز خود، به سایت این شرکت مراجعه نموده و از قیمت محصولات مطلع شوند. همچنین می توانند بعد از مطلع شدن از قیمت آن ها، به صورت آنلاین محصولات را سفارش دهند.



( فروش ) های دیگر