مشاوره و اجرا قفسه راک سنگین در اسلامشهر

Heavy duty rock rack-1
Heavy duty rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



  آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.


در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.

 تهران دارای بیشترین تعداد هایپرمارکت و فروشگاه در کشور می باشد همین امر وجود یک نمایندگی قفسه فروشگاهی در این شهر را بیشتر نمایان می کند. تک قفسه معتبرترین مرکز فروش قفسه های فلزی در تهران ، که تمامی قفسه فلزی های مورد نیاز یک فروشگاه را ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید بی واسطه انواع قفسه فروشگاهی در تهران به فروشگاه آنلاین این مرکز مراجعه نمایید و بدون صرف هزینه اضافی خرید مطمئن و سریع را انجام دهید. برای خرید قفسه مد نظر ابتدا فضای مجموعه و حجم کالا را در نظر بگیرید و سپس از انواع قفسه فروشگاهی در این مجموعه اقدام به خرید نمایید.

این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر