مشاوره و اجرا قفسه راک سنگین در بومهن

Heavy duty rock rack-1
Heavy duty rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .

استفاده از انواع قفسه فروشگاهی در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها یک امر ضروری و غیر قابل انکار است.. قبل از خرید انواع قفسه فلزی ابتدا باید نوع است.فاده از آن را در نظر گرفت و سپس از مدل های مختلف قفسه فروشگاهی،قفسه مد نظر را انتخاب نمایید. قفسه فروشگاهی دو طرفه یکی از پرکاربرد ترین انواع شلف فروشگاهی است. که به دلیل ایجاد دو لاین مجزا ،فضایی دو طرفه برای چیدمان کالا را در دو طرف پشت و جلوی قفسه تامین می کند همین امر در یک هایپرمارکت می تواند بسیار پرطرفدار باشد چون حجم بالایی از کالا را در کمترین فضای مورد بازدید عموم قرار می دهد. این خود دو مزیت بزرگ قفسه فلزی فروشگاهی دو طرفه را به نمایش می گذارد یکی است.فاده بهینه از فضا و دیگری افزایش فروش کالا می باشد.

به طور کلی سیستم قفسه بندی فلزی ایزی راک را میتوان عضوی از سیستم قفسه بندی پانل راک عنوان کرد که با داشتن شکل طراحی و مشخصات آن،میتوان نوعی سیستم جایگزین قفسه های راک با قیمت پایینتر و صرفه اقتصادی معرفی کرد.(البته باید به نوع محصول مورد است.فاده در قفسه ها توجه کرد که مناسب تحمل وزنی سیستم قفسه بندی شما باشد.)



( مشاوره و اجرا ) های دیگر