فروش قفسه راک سنگین در شرق تهران

Heavy duty rock rack-1
Heavy duty rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.

راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .

این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر