فروش قفسه راک سنگین در ورامین

Heavy duty rock rack-1
Heavy duty rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی شهرستان ورامین، مسجد جامع آن است.. این مسجد از قدیمی‌ترین مساجد قاره‌ آسیا و نمونه‌ منحصربه‌فردی از معماری اسلامی محسوب می‌شود‌. مسجد جامع ورامین در مرکز این شهر و در دوران ایلخانان به دستور سلطان محمد خدابنده ساخته شد و در دوران پسرش به پایان رسید. این مسجد با چهار ایوان و در شکل مستطیلی با در مساحت در متر بنا شد و در ساخت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ زیادی شده است.‌. همین‌طور گچ‌بری‌های این مسجد یکی از زیباترین نمونه‌های گچ‌بری ایرانی محسوب می‌شوند.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.


مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.

شرکت تک قفسه دارای کارشناسان ماهر و با تجربه ای است. که انواع خدمات را در زمینه خرید، اطلاع از قیمت قفسه فروشگاهی، نحوه ثبت سفارش و… به مشتریان ارائه می دهند. افراد و مشتریان هم می توانند برای سفارش قفسه های مورد نیاز خود، به سایت این شرکت مراجعه نموده و از قیمت محصولات مطلع شوند. همچنین می توانند بعد از مطلع شدن از قیمت آن ها، به صورت آنلاین محصولات را سفارش دهند.

این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر