فروش قفسه راک سنگین در پردیس

Heavy duty rock rack-1
Heavy duty rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


استفاده از انواع قفسه فروشگاهی در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها یک امر ضروری و غیر قابل انکار است.. قبل از خرید انواع قفسه فلزی ابتدا باید نوع است.فاده از آن را در نظر گرفت و سپس از مدل های مختلف قفسه فروشگاهی،قفسه مد نظر را انتخاب نمایید. قفسه فروشگاهی دو طرفه یکی از پرکاربرد ترین انواع شلف فروشگاهی است. که به دلیل ایجاد دو لاین مجزا ،فضایی دو طرفه برای چیدمان کالا را در دو طرف پشت و جلوی قفسه تامین می کند همین امر در یک هایپرمارکت می تواند بسیار پرطرفدار باشد چون حجم بالایی از کالا را در کمترین فضای مورد بازدید عموم قرار می دهد. این خود دو مزیت بزرگ قفسه فلزی فروشگاهی دو طرفه را به نمایش می گذارد یکی است.فاده بهینه از فضا و دیگری افزایش فروش کالا می باشد.

شک نداریم که از ابتدای تاریخ بشریت و ابداع بنگاه‌های صنعتی بزرگ، نقش ست قفسه راک سنگین در اکثر کسب و کارها پر رنگ بوده و مزایای بسیاری دارد. قفسه ها در زندگی امروز اهمیت زیادی دارند پس باید در انتخاب نوع مناسب آن ها دقت فراوانی داشته باشیم.

در فروشگاه های زنجیره ای قفسه بندی یکی از اولین اصول در چیدمان فروشگاه است. که باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. اگر دقت کرد باشید در فروشگاه های زنجیره ای قفسه ها به صورت لاین هایی بزرگ و جادار برای چیدمان محصول و البته رفت و آمد مشتریان ایجاد می گردد. باید دقت داشت که در نحوه قفسه بندی فروشگاه به نوع محصول و همچنین فضای رفت و آمد مشتریان توجه لازم شود. برای خرید بهترین قفسه های فروشگاههای زنجیره ابتدا نوع محصول خود را در نظر بگیرید و از میان انبوه مدل های قفسه های فروشگاهی اقدام به خرید قفسه مورد نظر خود نمایید. از بهترین قفسه فروشگاه می توان به قفسه فلزی فروشگاه زنجیره ای اشاره نمود.



( فروش ) های دیگر