فروش قفسه راک نیمه سنگین در دیزین

Semi-heavy rock rack-1
Semi-heavy rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



پیست اسکی بین المللی دیزین که با بارش نخستین برف زمستانی و برف کوبی ایده آل برای است.فاده افراد حرفه ای، اعضای تیم ملی و اعضای سفارتخانه های مقیم داخل تهران می شود و افراد آماتور نمی توانند در آن محدوده اسکی بازی کنند، اگر دارای لوازم اسکی نیستید می توانید از فروشگاه مقابل پارکینگ تجهیزات مورد نیاز را خریداری یا اجاره کنید و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

تفریحات پیست اسکی دیزین نیاز به تجهیزات خاص و حرفه‌ای دارند. مهم‌ترین مواردی که در این سفر باید به‌همراه داشته باشید کفش اسکی، اسکیت، چوب اسکی، ژاکت سبک و ژاکت گرم، کلاه و دستکش اسکی، جوراب اسکی و ضدآفتاب و عینک مخصوص است..

کلبه‌های شله جزو اقامتگاه‌های محبوب دیزین هستند که برای اقامت خانواده‌ها بسیار مناسب‌اند. این اقامتگاه‌ها، کلبه‌هایی هستند که متناسب با طبیعت کوه‌ها و با سقف‌هایی شیروانی ساخته شده‌اند. اگرچه شله‌ها در دل کوه قرار دارند؛ اما می‌توان با اتومبیل نیز به آن‌ها دسترسی داشت.


سیستم قفسه بندی انبارراک نیمه سنگین یا لانگ اسپن به منظور نگهداری کالاهای کم حجم است.فاده می شودو به دلیل داشتن ابعاد کوچک و پایه های عمودی دارای ظاهری زیبا و خاصی است. .سیستم قفسه بندی انبارراک نیمه سنگین یا لانگ اسپن سطحی بزرگ دارد که دارای توان تحمل بارمتوسط می باشد.

این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات است.فاده کرد.

به طور کلی سیستم قفسه بندی فلزی ایزی راک را میتوان عضوی از سیستم قفسه بندی پانل راک عنوان کرد که با داشتن شکل طراحی و مشخصات آن،میتوان نوعی سیستم جایگزین قفسه های راک با قیمت پایینتر و صرفه اقتصادی معرفی کرد.(البته باید به نوع محصول مورد است.فاده در قفسه ها توجه کرد که مناسب تحمل وزنی سیستم قفسه بندی شما باشد.)



( فروش ) های دیگر