فروش قفسه راک نیمه سنگین در شهر ری

Semi-heavy rock rack-1
Semi-heavy rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات است.فاده کرد.

سیستم قفسه بندی انبارراک نیمه سنگین یا لانگ اسپن به منظور نگهداری کالاهای کم حجم است.فاده می شودو به دلیل داشتن ابعاد کوچک و پایه های عمودی دارای ظاهری زیبا و خاصی است. .سیستم قفسه بندی انبارراک نیمه سنگین یا لانگ اسپن سطحی بزرگ دارد که دارای توان تحمل بارمتوسط می باشد.

مجتمع صنعتی ایران قفسه ارائه کننده برندهای معتبر قفسه با بیش از سال سابقه فروش و اجرای قفسه بندی فروشگاهی ، هایپر مارکتی ، انبار راک پالت ، بایگانی ، بایگانی ریلی ، سردخانه و انواع تجهیزات فروشگاهی و اکسسوری های مرتبط فعال بوده که رزومه موفقی در این زمینه در سطح کشوری کسب نموده است.. 



( فروش ) های دیگر