فروش قفسه راک نیمه سنگین در فیروزکوه

Semi-heavy rock rack-1
Semi-heavy rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.


به طور کلی سیستم قفسه بندی فلزی ایزی راک را میتوان عضوی از سیستم قفسه بندی پانل راک عنوان کرد که با داشتن شکل طراحی و مشخصات آن،میتوان نوعی سیستم جایگزین قفسه های راک با قیمت پایینتر و صرفه اقتصادی معرفی کرد.(البته باید به نوع محصول مورد است.فاده در قفسه ها توجه کرد که مناسب تحمل وزنی سیستم قفسه بندی شما باشد.)

سیستم قفسه بندی انبارراک نیمه سنگین یا لانگ اسپن به منظور نگهداری کالاهای کم حجم است.فاده می شودو به دلیل داشتن ابعاد کوچک و پایه های عمودی دارای ظاهری زیبا و خاصی است. .سیستم قفسه بندی انبارراک نیمه سنگین یا لانگ اسپن سطحی بزرگ دارد که دارای توان تحمل بارمتوسط می باشد.

این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر