فروش قفسه راک نیمه سنگین در لواسان

Semi-heavy rock rack-1
Semi-heavy rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



&#;&#;&#;چشمه نساک در روستای چهارباغ&#;&#;&#; چشمه آسیاب در روستای رسنان &#;&#;&#;چشمه ابیدر در روستای انباج &#;&#;&#;چشمه افسانه خانم در روستای سینک &#;&#;&#;چشمه باغ دنبال در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه بلغور دره در راحت آباد &#;&#;&#;چشمه بیخ بند در روستای کند &#;&#;&#;چشمه پاده در روستای لواسان بزرگ &#;&#;&#;چشمه پنج بند در کند پایین &#;&#;&#;چشمه جم سربند در راحت آباد &#;&#;&#;چشمه چال در روستای کند &#;&#;&#;چشمه چنارستان در توکمزرعه &#;&#;&#;چشمه چورند در افچه &#;&#;&#;چشمه چهل چشمه در دشت لار &#;&#;&#;چشمه حاج امیر خان بحری در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه دانای بزرگ در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه دانای کوچک در ایراء &#;&#;&#;چشمه دره بنی در روستای انباج &#;&#;&#;چشمه دره سرودر در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه دره سلطان محمد در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه دره لارک رود در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه دواب در روستای کند پائین &#;&#;&#;چشمه دودانگی در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه ده در روستای رسنان &#;&#;&#;چشمه ساکا در روستای کند پائین &#;&#;&#;چشمه سرخ بندی در لواسان &#;&#;&#;چشمه سعید در دشت لار &#;&#;&#;چشمه سلطان آباد در لواسان &#;&#;&#;چشمه سید در لواسان &#;&#;&#;چشمه شوران در کند پائین &#;&#;&#;چشمه شیرین در روستای برگ جهان &#;&#;&#;چشمه علی دره در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه قلقلک در شمال افچه &#;&#;&#;چشمه کته ور در لواسان &#;&#;&#;چشمه کربلائی محمد در روستای رسنان &#;&#;&#;چشمه کردیان در روستای بوجان &#;&#;&#;چشمه کشوشه در روستای راحت آباد &#;&#;&#;چشمه مشدی در روستای راحت آباد . چشمه زرتولک در روستای راحت آباد . چشمه است.اد عبدل در روستای راحت آباد . چشمه سرچشمه کمال در روستای راحت آباد . چشمه کفتر خان در روستای کند بالا &#;&#;&#;چشمه زنگی در چال ناظران &#;&#;&#;چشمه زهره در روستای بوجان &#;&#;&#;چشمه کلثوم در روستای کردیان

روستای کند از دو بخش علیا و سفلی تشکیل شده است. که روستای کند علیا با باغ‌ها و کوچه‌باغ‌های دیدنی و چندین آبشار خروشان توجه هر تماشاگری را به سوی خود جلب می‌کند و مقصد مناسبی برای تفریح یک روزه اهالی تهران محسوب می‌شود. آثار دیدنی متعددی در این منطقه وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، بقعه امامزاده محمد شعیب (ع) و تپه شیر تازه اشاره کرد. این روستای زیبا در فصل بهار و تابستان، آب‌وهوای مساعدی برای بازدید دارد؛ به‌خصوص که درختان گیلاس و آلبالو و باغ‌های سرسبز جذابیتی دوچندان به آن می‌بخشند.

مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.


به طور کلی سیستم قفسه بندی فلزی ایزی راک را میتوان عضوی از سیستم قفسه بندی پانل راک عنوان کرد که با داشتن شکل طراحی و مشخصات آن،میتوان نوعی سیستم جایگزین قفسه های راک با قیمت پایینتر و صرفه اقتصادی معرفی کرد.(البته باید به نوع محصول مورد است.فاده در قفسه ها توجه کرد که مناسب تحمل وزنی سیستم قفسه بندی شما باشد.)

مجتمع صنعتی ایران قفسه ارائه کننده برندهای معتبر قفسه با بیش از سال سابقه فروش و اجرای قفسه بندی فروشگاهی ، هایپر مارکتی ، انبار راک پالت ، بایگانی ، بایگانی ریلی ، سردخانه و انواع تجهیزات فروشگاهی و اکسسوری های مرتبط فعال بوده که رزومه موفقی در این زمینه در سطح کشوری کسب نموده است.. 

این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر