مشاوره و اجرا قفسه راک نیمه سنگین در چهاردانگه

Semi-heavy rock rack-1
Semi-heavy rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]


مجتمع صنعتی ایران قفسه ارائه کننده برندهای معتبر قفسه با بیش از سال سابقه فروش و اجرای قفسه بندی فروشگاهی ، هایپر مارکتی ، انبار راک پالت ، بایگانی ، بایگانی ریلی ، سردخانه و انواع تجهیزات فروشگاهی و اکسسوری های مرتبط فعال بوده که رزومه موفقی در این زمینه در سطح کشوری کسب نموده است.. 

این سیستم قفسه بندی از جمله سیستم هایی میباشد که جابجایی بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام میشود.همچنین میتوان با بالاتربردن ارتفاع قفسه ها، از لیفتراک و نردبان صنعتی برای جابجایی، گذاشتن و برداشتن محصولات است.فاده کرد.

به طور کلی سیستم قفسه بندی فلزی ایزی راک را میتوان عضوی از سیستم قفسه بندی پانل راک عنوان کرد که با داشتن شکل طراحی و مشخصات آن،میتوان نوعی سیستم جایگزین قفسه های راک با قیمت پایینتر و صرفه اقتصادی معرفی کرد.(البته باید به نوع محصول مورد است.فاده در قفسه ها توجه کرد که مناسب تحمل وزنی سیستم قفسه بندی شما باشد.)



( مشاوره و اجرا ) های دیگر