فروش قفسه سوپرمارکتی در اسلامشهر

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).


این نوع نیز مانند قفسه بندی خود ایستا یک طرفه نیاز به نصب به دیوار یا جایی دیگر نداشته و خود از طریق پایه و حفظ تعادل می تواند در میان یک فضای باز قرار بگیرد. فرق این قفسه با نوع یکطرفه آن در این است. که در دوطرف ستون های قفسه دوطرفه پانل قرار میگیرد و در دو طرف آن بایستی مسیر تردد وجود داشته باشد. به منظور است.فاده بهینه از فضاهایی که قفسه های دوطرفه چیدمان می شوند می توان از انواع شلف و سرلاین های فروشگاهی است.فاده نمود.

در هر فروشگاه و سوپرمارکتی فارغ از ابعاد و متراژ آن دسترسی، نظم و تقسیم‌بندی محصولات از مهمترین بخش‌های آن در نظر گرفته می‌شود، زیرا مشتریان امروزی با توجه به‌سرعت حرکت به دنبال محصول خاص خود هستند. بر همین اساس است.فاده از بهترین

صنایع قفسه بندی میلان عرضه کننده کلیه تجهیزات فروشگاهی از جمله است.ند فروشگاهی ، نردبان ، رگال ، رگال لباس ، پالت پلاستیکی ، سبد خرید ، کالسکه خرید ، میز چک اوت ، راهبند فروشگاهی ، سبد حراجی و... با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور میباشد .



( فروش ) های دیگر