مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در بازار لاله زار

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425




محافظ ها یا پاخور های قفسه های فروشگاهی را معمولا به رنگ قرمز انتخاب میکنند چرا که این رنگ مشتری را برای خرید بیشتر تحریک میکند. از رنگ های سرد یا خنثی است.فاده نکنید چون این کار به ضرر شما تمام میشود. نکته بعدی اینکه برای قفسه بندی های سوپرمارکت از ایمنی کافی است.فاده کنید. در فروشگاه ها کودکان رفت و آمد دارند و کوچکترین اتفاقناگوار ممکن است. کل کاسبی شما را در آن محله کساد کند. ما در پرشین صنعت در تلاشیم تا با طراحی حرفه ای و اجرای انواع قفسه سوپرمارکتی قفسه های فلزی انبار و قفسه های فلزی فروشگاهی بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم.

با تقاضای بالای افراد برای خرید انواع قفسه های فروشگاهی و به خصوص قفسه های سوپرمارکتی، و همچنین افزایش قیمت آهن و فلزات مورد نیاز برای ساخت تجهیزات فروشگاهی، قیمت این ابزار های پر کاربرد به صورت روزانه متغیر است.. اما ما میتوانیم این اطمینان را به شما بدهیم که در کنار تیم حرفه ای تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت میتوانید با مناسب ترین قیمت نسبت به کیفیت تجهیزات مورد نیاز سوپرمارکت خود را خریداری کنید. ما برای کاهش هزینه های اولیه سرمایه گذاران محترم، امکان خرید قفسه های فلزی فروشگاهی دست دوم را نیز باری شما فراهم کرده ایم. با ما در تماس باشید.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در حوزه تولید و عرضه انواع قفسه، همچون قفسه انبار و قفسه فروشگاهی به ویژه قفسه هایپرمارکت، آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی داخلی و خارجی فروشگاه ها و فضاهای تجاری اعم از طراحی سوپر مارکت و هایپر مارکت به مشتریان گرامی در سراسر کشور عزیزمان می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر