فروش قفسه سوپرمارکتی در بهارستان

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در حوزه تولید و عرضه انواع قفسه، همچون قفسه انبار و قفسه فروشگاهی به ویژه قفسه هایپرمارکت، آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی داخلی و خارجی فروشگاه ها و فضاهای تجاری اعم از طراحی سوپر مارکت و هایپر مارکت به مشتریان گرامی در سراسر کشور عزیزمان می باشد.

ما به عنوان یک تیم حرفه ای طراحی، تولید و اجرای قفسه فروشگاهی و قفسه های انبار فروشگاه به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از دیوار ها به عنوان تکیه گاه قفسه های اصلی است.فاده کنید. این توصیه ما دو دلیل دارد. اولا زیبایی بیشتر فروشگاه و تاثیر روانی این امر بر ذهن مشتری. دوما است.حکام بیشتر قفسه هایی با پایه دیوار به شما امکان قراردادن اجناس سنگین تر مثل کیسه های برنج یا روغن را میدهد.  هرچقدر فروشگاه از دید مشتری پر تر دیده شود، و بیشتر برای خرید از سوپرمارکت شما ترغیب میشود. این یک اصل روانشناسی است.. به علاوه شا با است.فاده از ستون ها میتوانید قفسه های کوچکتر را بوجود بیاورید که از آن برای قرار دادن اجناس کوچکتر و سبک تر است.فاده میشود.

این امر اجازه می‌دهد تا مشتریان با جایی که محصولات در فروشگاه شما واقع شده‌اند آشنا شده و ترتیب موارد مختلف را به ذهن بسپارند. شما می‌توانید سازماندهی فروشگاه خود را به شکل بخش‌ها و دسته‌های مختلف در نظر بگیرید، به طوری که مشتریان بتوانند با محل محصولات شما در فروشگاه آشنا شوند.



( فروش ) های دیگر