فروش قفسه سوپرمارکتی در بومهن

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


فروشگاه عالی صنعت علاوه بر داشتن تندیس و لوح های تقدیر متعدد از بالاترین مراجع کشور دارای Iso از Tuv آلمان و تندیس کیفیت برتر از انجمن کیفی ایران می باشد .این مجموعه با بهره گیری از توان تولید داخلی محصولاتی با کیفیت عالی وقابل رقایبت با محصولات خارجی تولید می کند و چشم انداز ساله عالی صنعت به دست آوردن بازار کشور های منطقه در زمینه تجهیزات فروشگاهی و سیستم های قفسه بندی خواهد بود

توجه به نوع پیاده سازی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت از این رو مورد توجه قرار دارد که در این بخش نحوه چیدمان قفسه ها در فضاهای مختلف فروشگاه طراحی و امکان سنجی می شود و با این روش میتوان نحوه چیدمان را مشخص نمود تا بعد از ورود کالاها به مغازه یا هایپرمارکت شما، محل قرارگیری هر کدام از کالاها مشخص باشد.

شركت صنعتی پرشين صنعت آسيا ، فعال در زمینه تولید لوازم فروشگاه های زنجیره‌ای در سراسر کشور می‌باشد که فعالیت خود را از سال آغاز و تا‌کنون با تکیه بر دانش فنی متخصصین و مشاوره کارشناسان مجرب در تمام مراحل فرایند تولید و با عنایت پروردگار به تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفی، توام با دانش و طراحی منحصر به فرد در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد .



( فروش ) های دیگر